פורץ רכבים בצפון


המפתחות ננעלו ברכב שלך זה מצב די מתסכל, זה תמיד קורה בדיוק כשאתה לא צריך את זה, כמו בדיוק באותו יום בו שום דבר אחר לא יכול ללכת … לא משנה. קודם כל, אנחנו אנשי מקצוע מנעולני רכב. זמינים תמיד בשירות המנעולן רכב שלי ובשבילי ברמת ישי יכול לפרוץ את דלת הרכב שלך במהירות ובמחיר סביר מבלי לגרום נזק או לשרוט את המכונית שלך. להתקשר למנעולן לא צריך להיות מפחיד או יקר. אנחנו כאן לעזור! אנחנו יכולים לפרוץ כמעט את כל היצירות והדגמים אפילו את 2021 החדשות! בנוסף, אנו זנינים 24 שעות מרמת ישי ועד לתל אביב! המחירים שלנו נמוכים ומשתלמים. בשיחה, בזמן ובתקציב.

שירות מנעולן מוסמך של מנעולן tlv בתל אביב, מחוץ למקום בו אתה זקוק לנו! אנו מגיעים אליך וגם שירות מנעולן רכב ברמת ישי! , 20 דקות הגעה מהעיר תל אביב ועד לרמת ישי זמינים צמיד. מכיכר המדינה בתל אביב ולכל שכונות העיר תל אביב אנו מגיעים תוך מספר דקות. אנו מקווים להפוך את עסק מנעולן הרכב לשם נרדף לשירות מנעולנות מעולה בכל הארץ! אם אתה מוצא את עצמך זקוק לשירות שלנו באחד ממיקומים אלה אנו יודעים לאן ללכת!

אמנם תל אביב אינה סמוכה לרמת ישי אבל מנעולן רכב מקצועי יש לנו כמעט בכל עיר וישוב בארץ,. לא משנה מה הקושי והמרחק, צוות המנעולנים המקצועיים שלנו בתחום הרכב תמיד עומד במשימה.

מי לא זקוק למנעולן רכב ופורץ רכבים בצפון
לכולנו יש את הימים ההם … אתה מכיר את סוג היום בו אתה עובר יותר מדי? מיהרתם ובדיוק כשהדלת שלכם נטרקת אתם מבחינים במפתחות שלכם – עכשיו נעולים בתוך המכונית שלכם! מה אתה עושה? למי אתה מתקשר?

אתה צריך מנעולן רכב מקצועי הנמצא ברמת ישי. אל תסכן נזק לרכב שלך או לארנק שלך! אנו מספקים שירות נעילה מהיר ואמין כשאתה זקוק לנו!

אנו לא מאמינים בלנצל את הלקוחות בשעת חירום. מנעולני רכב מסוימים יגבו סכום לא מבוטל רק בכדי לפרוץ את רכבכם, בעוד שאחרים מנסים לפתות אתכם במחירים שנראים מושלמים, ואז טוענים שיש להם דמי שירות נוספים או דמי עבודה. עם מנעולן הרכב של רמת ישי, אתה מקבל תעריף אחיד נמוך מלפנים, בטלפון. אנו אף פעם לא גובים "דמי עבודה" או "דמי שירות"

נעילת דלתות רכב היא המומחיות שלנו אבל זה לא כל מה שאנחנו עושים!
פעמים רבות כשאנחנו פותחים את הדלת של מכונית לקוחות זה בגלל שהם לא בדיוק בטוחים איפה הם נמצאים. אם המפתחות שלך הלכו לאיבוד, נוכל ליצור ולשחזר לך מפתח חדש, שנחתך מקוד ומתוכנתים למערכת אימובילייזר של כלי רכב המחייבת את רישום מפתח המשדר למערכת לפני שנאפשר לרכב בכלל להתניע. אנו יכולים לייצר מפתחות לרכב עבור מרבית היצרנים והדגמים שיש להם גם מפתח חכם, כולל ביטול קוד. אל תשלמו יותר מדי עבור שירות החלפת מפתח לרכב. אנו זמינים 24 שעות ביממה לשירותי מנעולנות רכב. התקשר אלינו עוד היום ליעוץ בחינם!

שירות מנעולנים לרכב בזריזות

בדרך כלל אנו יכולים לקבל פורץ רכב במקום שיפתח את הרכב בפחות מ- 30 דקות. ברגע שמנעולן הרכב הנייד מגיע איתך לאתר, ניתן לפרוץ את רוב הרכבים  תוך 5 דקות או פחות. החלפת מפתח ושחזורו לאחר אבדן בדרך כלל אורכת שעה.

אנו יכולים להכין לך מפתח רזרבי, לספק חילוץ מפתחות שבורים בבנעןול הרכב או מנעולי דלתות.

  • איבדתם את כל המפתחות? אין בעיה!
  • זקוק לחילוץ? אנחנו יכולים לעזור!
  • הסרת מפתח שבור
  • נעילת מכסי מנוע או תא מתען

למען הביטחון והחוקיות, דרשו תעודה מזהה עם תמונה לשירות מנעולן דלתות רכב וכן שירותי פורץ מנעולים מוסמך "אם המפתחות אבדו". אנו נדרשים לאמת בעלות לפני חיתוך מפתחות לרכב כלשהו. החוק מחייב לכל מנעולנים להיות מורשים. 

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן